سهر اللّيالي : كيتش و عربي و أصيل

Détails de l'événement

الكيتش نداني 👂 أهو رمضان جيه يا جدعان و عايز الكيتش دا يبقى تمام 👌 ما تيجو نهيّص 💃 ما تيجو نولع الجو داحنا أسرة مع بعدجينا…
انت يا عم، يا بتاع النعناع يا منعنع ☘️ انجز و تعالى أوام ماهي التزاكر محدودة 🎟 و اللي عقلو يبقا تمام مش حيفلت السهرة دي كمان 😉 و على رأي المثل مش كل فار يعرف يختار، ولاّ ايه يا لولو؟🧐
تنبيه : أهم حاجة الرقص، ولّي مش لابسة بدلتها تقعد في بيتها💃💃💃ابقو قابلونا لو نامو عينيكو و التزكرة مش في اديكو👀
اس، اس، السّلام عليكو 👋

‏Collab نار مع DJs و دويتو الموسم هيسم و شريفة، مش حتقدر تغمظ عينيك 🔥 سي يو يوم الجمعة ١٠ مايو على السّاعة ثمانية و نص ليلا في حلبة رقص ال Osmose Gammarth
كل اللي قلتو دا cost 30 دينار only،
‏including الشربات و المحليات و كل الsnacks و طبعا مفاجئات السّهرة 🤑 يلاّ اتصل بعضو من النادي و
احجزلك تزكرة على حسابي 🎶

Adresse de l'événement
سهر اللّيالي : كيتش و عربي و أصيل

 

Gammarth, Tunisia

netTicket